Pages

Thursday, March 31, 2011

Penjaring Terbanyak Bola Malaysia

Kita Tgk Penjaring terbanyak setakat nih...
- bagus2.....terbaeeekkkk.......table dr web FAM

LiGa Super & Piala FA Melibatkan TRW

Mari tgk dulu Table Liga Super..( Copy Table dr WeB Sep2 Kito )

- Live kt asTro Arena...Kelate Vs Sep2 Harimau Garang...blh tgk sapo lagi garang..

- Table Baru yg telah FAM kuarkan yg buat sep2 Kelate di Kapo beraso panah ati dgn sikap dok pro FAM mcm biaso...yg napok sentiasa berat ko sep2 selangor...pertukaran jadual Last minit buat sep2 penyokong TRW angin .....

Gomo Kelate Gomo!!!


- Bakpo xtau...bilo tgk muko askar pencen ni benci sokmo...hehehe...sengih jah tau.....dah la jadi setiausaha FAM nyoo..bui ko org lain la pulok.....

Tuesday, March 29, 2011

Amaran Keras Kepada P'Gemar Ubahsuai Keta

p/s:Berita yg akan membuat kedai2 half-cut & kaki2 Runner barang keta goyang sikit...so sila lah stendetkan balik keta2 anda utk tak kecut perot bila lalu dpn polis & JPJ...JoM.

Pantau kereta, alat ganti dari Jepun

PUTRAJAYA 28 Mac – Satu pasukan khas ditubuhkan untuk memantau dan mengelakkan kemasukan kereta dan alat ganti dari Jepun yang rosak akibat bencana tsunami.

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Mukhriz Mahathir berkata, pasukan khas tersebut yang dianggotai beberapa agensi berkaitan telah mengadakan mesyuarat pertama minggu lalu.

‘‘Antara agensi terlibat termasuk Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Jabatan Pengangkutan Jalan, Jabatan Keselamatan Jalan Raya dan Institut Penyelidikan Keselamatan Jalan Raya (MIROS),” katanya.

‘‘Kami turut bekerjasama dengan pihak pengimport untuk memastikan tiada peralatan kereta yang rosak dibawa masuk ke negara ini,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Cabaran Usahawan Muda 1Malaysia di Menara Usahawan di sini hari ini.

Monday, March 28, 2011

Hepi Besday Kt Ibu & Dania


Selamat Hari Jadi
Artist: GT Boyz

Selamat hari jadi
Ku ucapkan kepada mu

Semoga yang Esa panjangkan umurmu selalu

Betapa riangnya menanti di saat ini

Ku harap kita dapat meraikan bersama-sama

Di sisi teman-teman (Family)
Selamat hari lahir
Sekali lagi ku ucapkan

Kini usia telah

Mendewasakan dirimu

Kini kau menanti pelangi kehidupan
Secerah mentari memancar buni ini

Tak dapat melupakan kenangan manis

Sambut-menyambut mesra penuh keriangan
Berdendanglah iramaku dengan mesranya

Harijadimu yang paling bahagia

Tak dapat kulupakan buat selamanya


Tiap detik beredar silih berganti

Hanya setahun sekali kau menanti

Bagaikan sejarah tersemat di sanubari

p/s: hepi besday kt Dania 12Mac & Ibu Dania 29Mac..Moga panjang umur, murah rezeki & dipermudahkan kehidupan dunia & Akhirat (heheh..skima molek, ni ayat copy dr internet..heheh)

Friday, March 25, 2011

Perbezaan Antara Daily rest, Monthly rest or Fixed rate.

Fixed or Variable rate loan? Which is better?
Fixed interest rate Interest rate charged on the loan will remain the same through the term of the loan, no matter what market interest rates do. Means your payments being the same over the entire term. Whether a fixed-rate loan is better for you will depend on the interest rate environment when the loan is taken out and on the duration of the loan. But with Fixed rate, you have no chance to settle your loan early since its already fixed.

Variable interest rate
Interest rate charged on the outstanding balance varies as market interest rates change. Means your payments will vary as well (as long as your payments are blended with principal and interest). Benefit from this is you could settle your loan early if your keep paying more than regular installments because your interest is based on current outstanding balance.

For me, I would say Variable rate is much better since we could reduce loan period and total payment for interest.

Then in Variable interest, we have Daily rest and Monthly rest that mostly used now.
From this two, which one is better?

Daily rest
Interest will be calculated based on the previous day’s outstanding balance. The advantage for daily rest is that you have a chance to save more if you like to make lots of pre-payments on top of your regular instalments.

Monthly rest
Your loan interest for the current month will be calculated based on the previous month’s outstanding balance.


p/s: Copy Paste from WEB Ni

Club Power Ke Malaysia!!!

Liverpool Dan Chelsea Pilih Malaysia


Petikan daripada malayatigerfootball.com
Pasukan ternama di Liga BPL Liverpool dan Chelsea memilih Malaysia sebagai lokasi pemanas badan bagi mereka menghadapi musim 2011/2012.Perkara tersebut telah disahkan sendiri oleh Setiausaha Agung FAM Datuk Azzuddin Ahmad yang mengatakan pihaknya telah mendapat persetujuan daripada dua kelab tersebut.
Namun tambah mengembirakan lagi,selain Liverpool dan Chelsea ada satu lagi kelab dari Liga BPL yang turut juga memilih Malaysia sebagai lokasi untuk perlawanan pra-musim.Namun begitu,identiti kelab tersebut tidak diketahui lagi dan dijangka akan diumumkan dalam masa terdekat.Ura-ura mengatakan,kelab tersebut ialah Arsenal Fc.
Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium Bukit Jalil pada Julai nanti,dan sudah tentulah skuad Malaysia XI akan menggalas tugas bagi menghadapi saingan kelab-kelab ternama ini.Tarikh bagi kesemua perlawanan ini akan diumumkan FAM pada masa akan datang.
Mengikut sejarah,ini baru pertama kali The Kop(Liverpool) datang ke Malaysia.Selepas Thailand dan Singapura dijadikan perlawanan pemanas pada tahun 2009 kini giliran Malaysia bagi menguji kemampuan mereka.
Pada Perlawnan persahabatan itu Thailand telah berjaya mengikat Liverpool dengan kedudukan (1-1),manakala Singapura dibelasah dengan jaringan (5-0).
Diharap barisan pemain-pemain Malaysia akan bermain sehabis mungkin dan tidak terlalu menghormati lawan yang majoriti dibarisi pemain-pemain ternama.
selingan.....agak-agak penyokong mana lagi ramai..BPL ke,,Malaysia...

rujuk : SiNi

Thursday, March 24, 2011

Kaki BunDLe

Dania & BunDLe
- Round2 bundLe kt kelate...."tereeeeee-kawasan Politeknik KB"
- maCam2 ado....
- Fush....Kena sampai gak ke kedai ni niH.....hehehe..Tahniah bro ats pembukaan kedai bundle ni...nnti gua sampai sana gua haloo...halooo.....kasi byk2 sikit stok..sedap sikit nk memilih nyee...

Jadual Siaran Langsung BolaSepak Malaysia

Khas dr Astro- Saluran astro - Astro Arena Channel 801
Jadual Lengkap sehingga April 2011 (kalu astro tak wat perubahan saat akhir la ni....)

Wednesday, March 23, 2011

BoB ThE BuiLDeR

peaceee......- Dania bergaya ngan bantal Mr Bob....pau ngan tok mek dia di kelate.......bantal kekabu ni....best wat tido..

Pantai Morib XtVt B'keluarga

Pantai Morib...- Lepok2 pantai..susah nk cari pantai kt Selangor/KL nih....
- Dania laye main pasir.....ibu dania yg sunggoh nih...
- Pic gambar pok dogol anok sapo la nih..tuju khas pic ni kt Mr Os,Sepol n Jali....hehehe
- Model tgh bergayo sakan..sambil "sepok-sepok" rambut...

Model Trek.......!!!

Hehehe..panas Line jah topik tu- Time kelik Kapo minggu lepas....balik mlm...pg sampi kuala krai...rekod balik kali ni...3, 4 tempat bhenti tido..kakaka...ngantuk pelik balik mlm pas kije nih...(faktor usia gak kot ni..)
- Bila pakai spot-rim saiz besar ngan tayar nipis ni, pancit pun tak raso apo dh....leh drive tanpa apo2 rasa lak tu....cian kt tayar jek la..jahanam terus ...nasib baik Spot Rim "advan Spender" ni jenis tahan lasak....kalau pakai Black-resing 2pis nye rim dulu, sure hancur bibir rimm (bukan bibir phel n jali tau....hehe)
- xtau pancit dr mana lg..sampai mache, nk g make nasi belauk dlm psr br perasan pancit..
- cermelang la spot rimm "spender" nih..

Tuesday, March 22, 2011

Makan iTik Tok Mek Dania

Operasi Melupuskan itik2 tok mek si Dania ..- pilih..pilih.....
- sempena Besday Dania kt kapo kali ni...kita sembelih itik la pulok..

- Dania pun menyibukkn diri kt reban itik...reban ke? sangkar la ni..
- dibantu Mat yie/Pok su Yie si Dania....memperaktikan apo yg diajar oleh ustaz kt SINI
- Mengadap kiblat, Cari dua urat kt leher tu....dh jumpa kasi selesa sikit pegang..niat sembelih...pastu POTONG...........
- iTik ni beza sikit ngan ayam....ayam pas sembelih leh terus campak ke tanah...iTik ni kalau pas sembelih campak terus ke tanah, alamat dia tak dpt mkn itik la kot...sbb dia akan lari sekeliling kampung nye...so cara dia, pas sembelih, kena kasi dia tergantung lama sikit pegang tu...bg kuar darah2 semua, pastu br dia lemah...kalu tk...hmmm...penat nk kejar la itik tu..
- adus..yg ni mls sikit nk mkn itik ni..bab cabut bulu....agok rumit....siap kena pakai playarrr nk buang bulu2 kt sayap tu...
- dh siap sembelih tu pandai2 la tebuk perut dia kuar benda2 dlm tu.....ati,jantung,perut dll....kasi tarik kuar semua...."kakah dale" org kelate kato...sedap ni goreng kunyit..
-Final nye proses "layurrr api" utk bakar bulu2 yg masih tertinggal kt bdn dia....meh2 panggang la..tp ni separuh panggang(fushhh sedap bau...zaman dulu2 sure dh gigit2 mkn nih time ni...lemok2 manis nih)....pastu selesai la.....pastuuu.....giliran Tok Mek dAnia lak sambung wat proses seterusnye....Gulai buleh...Goreng buleh...rendang pun sedap wat ngan daging itik nih..

p/s: utk Mok Qistina & Haziq tu jgn la jeless pulok tok mek melih itik ko Dania ni weh...hahahaha
p/s2 : Tok mek pesan ko Abg Long & kembar balik la kapo...pitahh itik nuhhh...!!!

Jom Jadi Askar Wehh....!!!

hehehe...- mula2..malu2 nk bgambar..hehehe.....
- buat2 ambik gambar senjata + roket jah dulu....tk nk posing2...hehehe..taktik..taktik..
- eleh..sardi..malu2..ekekeke...pade hal nk soh ambik pic dia ngan patung askar tu..hehehe
- askar pun ada keta F1 yg berenjin kn enjin subaru tu..hebak2...
- start posing dohhh...hehehe
- heehe......sambil2 kelik masjid....apo ado hal bgambar tgh pns terik...alang2 dh b'pns...
- LandoK??? perangkap2 yg geng2 mat terap wat dlm kem ikhtiar idop kot- pengakap nye nih..kakakaka
- Mr os wat2 gaya meh2 askar pencen tgh terangkan sesuatu kt diorg b'tiga yg muka cam tk puas ati jek ngan penerangan mr Os....hehe....(kawe mcm biasa..PERCAYERRRRR..)
- hebak askar.....modipaikkkk Ford Ranger utk jd keta perang...cat flet Blek tu....
- Parahhhhhh....start tunjuk minat jd mat terakkkk dh nih..
- Pehhh..mr Os, ada gaya aa pegang rifell....meh2 pegang batang mop jah tu...biasa jah tu..ekeke
- boleh tahan gak Mr Arjaeiii posong..kalah cara aziz satar zaman p.ramlee posing..hehehe

p/s: kenapa pic azuadi tak dok sgt? nate azuadi malu2 lak...

Monday, March 21, 2011

iSu Harga Ayam Naik

* kalau tgk berita kt TV mcm kisah bangau Oh Bangau lak....

1) Pembeli / pengguna report rega ayam naik time cuti sekolah...sampai rm8++ sekilo.
2)Penjual cakap pembekal naikkn rega
3)pembekal ckp bahan mentah naik & pengerusi geng2 pembekal ayam (sure lah cina...dia ni menteri ke apo tah..) ckp yap, sbb bahan mentah naik - Cina, otak Bisnes..GILO? bahan mentah naik now, rega ayam terus naik...ayam tu kan dh bela lama...bukan bela anak ayam ni 1 ari dh leh jual...
4)org2 bahan mentah ckp, mesti la brg mentah naik, sbb jepun alami gempa/tsunami..rega naik la....minyak pun naik....so kena balik kerajaan...
5)selesai...kerajaan cakap rega naik n ayam habis stok sbb pengguna gak yg beli byk2..hehehe....


Pengguna panik beli ayam
Oleh Siti Nadirah Hafidzin
nadirah@hmetro.com.my


KUALA LUMPUR: Kenaikan mendadak harga ayam di pasaran yang mencecah RM8.50 hingga RM9.90 sekilogram tidak menjejaskan permintaan makanan itu apabila bekalan ayam di kebanyakan pasar basah dan kedai runcit habis seawal jam 12 tengah hari.

Tinjauan Harian Metro di beberapa pasar basah, pasar raya dan kedai runcit sekitar ibu kota mendapati kebanyakan pengguna terburu-buru dengan membeli bekalan ayam dalam kuantiti banyak ekoran kebimbangan harga itu akan terus meningkat.


Suri rumah, Saodah Abdullah, 50, berkata pengguna tidak mempunyai pilihan selain membeli ayam walaupun menyedari harga di pasaran terlalu mahal dan membebankan.

“Saya berkeluarga besar yang memerlukan penggunaan ayam yang lebih sebagai bahan masakan.

“Suami dan anak-anak lebih gemar ayam berbanding ikan atau daging menyebabkan saya membelinya dalam kuantiti banyak,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.


Saodah berkata, kenaikan itu tidak wajar kerana membebankan isi rumah yang terpaksa berbelanja lebih setiap hari terutama sepanjang seminggu cuti persekolahan selain faktor kenduri kahwin.


Pengguna, Ahmad Bohari Mohd Nor, 46, berkata kenaikan harga ayam secara mendadak iaitu kira-kira RM1.50 itu memberi kesan kepada perbelanjaan hariannya.

“Saya harap pihak terbabit memantau harga ayam terutama pada musim cuti sekolah dan perayaan kerana ada pihak mengambil kesempatan menaikkan harga terlalu tinggi,” katanya.

Peniaga pasar basah, R Gopal, 31, berkata peniaga terpaksa menaikkan harga kerana pembekal menjual ayam kepada mereka dengan harga tinggi RM8 sekilogram.

Katanya, peniaga memperoleh untung kecil selain perlu menampung beberapa kos penyelenggaraan termasuk bayaran pekerja dan perkhidmatan yang disediakan pasar itu.


“Minggu lalu, kami menjual ayam pada harga RM7.50 sekilogram, tetapi naik sedikit demi sedikit hingga sekarang dengan harga RM8.50 sekilogram,” katanya.

Sementara itu, Pengarah Komunikasi Gabungan Persatuan Pengguna Malaysia (Fomca), Mohd Yusof Abd Rahman, berkata masalah kenaikan harga ayam secara mendadak ini berpunca daripada harga tinggi bekalan makanan ayam yang diimport dari negara luar.


Mohd Yusuf berkata, kebanyakan negara pengimport kini mengalami bencana alam yang menyebabkan bekalan produk dijual dengan harga mahal dan senario ini memberi kesan kepada harga barangan terutama bekalan ayam di pasaran.

Friday, March 18, 2011

Malaysia - Kesan Radioaktif

Malaysia alami kesan minimum radioaktif


2011/03/18
KUALA LUMPUR: Malaysia hanya mengalami kesan minimum radioaktif jika perubahan angin dan cuaca menolak sisa berkenaan ke rantau ini, tetapi tidak mendatangkan mudarat kepada penduduk negara ini.

Pakar nuklear, Prof Datuk Dr Sukiman Sarman, berkata kesan radiasi yang bocor di loji Fukushima Daiichi di Jepun itu hanya pada tahap saki baki serta tidak akan sampai ke ruang udara Malaysia yang jaraknya kira-kira 6,000 kilometer dari tapak loji berkenaan.
“Berdasarkan pemantauan, sisa radioaktif tidak sampai ke Malaysia kerana keadaan semasa dan perubahan cuaca. Pada masa sama arah angin bertiup ke utara dan timur laut di negara itu. Walaupun arah angin berubah ke Malaysia, sisa radioaktif terpaksa menempuh hujan dan laut lepas menyebabkan sisa berbahaya seperti Caesium-137 serta Strontium-90, jatuh ke laut,” katanya ketika dihubungi di sini semalam.
Pensyarah Program Sains Nuklear Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), berkata debu radioaktif yang tinggi hanya mencemari kawasan di lingkungan tiga kilometer daripada loji untuk tempoh beberapa hari kerana mempunyai jangka hayat pendek antara beberapa saat ke beberapa jam dan tidak membahayakan kawasan yang jauh daripada kawasan tragedi seperti Malaysia.

Sementara itu, Pemantauan melalui Sistem Pemonitoran Radiologi Alam Sekitar (ERMS) di enam lokasi seluruh negara semalam, menunjukkan kadar dedahan sinaran di Malaysia pada paras normal iaitu di antara 0.024 hingga 0.175 uSv/jam.

Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Datuk Seri Dr Maximus Ongkili, berkata mekanisme pengawal masuk bahan radioaktif sama ada melalui kargo atau manusia melalui Sistem Pemonitoran Portal (RPM) di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Kota Kinabalu, Kuching dan Pulau Pinang beroperasi seperti biasa.

“Sistem RPM dipasang sejak 2009 dan tiada kadar dedahan melebihi paras normal dikesan sehingga tarikh ini,” katanya dalam kenyataan, semalam.
Untuk maklumat teknikal layari laman web IAEA www.iaea.org atau hubungi Hotline 1800-88-7999

Jepun - radiasi selepas pelepasan radioaktif

'Tak perlu ambil pil Pottasium Iodide'


2011/03/18
KUALA LUMPUR: Kementerian Kesihatan melarang rakyat di negara ini mengambil pil Pottasium Iodide disebabkan terpengaruh dengan khabar angin bahawa Malaysia terdedah kepada radiasi selepas pelepasan radioaktif dari loji kuasa nuklear Fukushima Daiichi yang terjejas akibat gempa bumi dan tsunami di Jepun, 11 Mac lalu.

Menterinya, Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata, rakyat dinasihatkan tidak panik dengan khabar angin berkenaan kerana sehingga kini Malaysia disahkan selamat.
"Rakyat jangan panik dengan khabar angin itu. Saya juga minta mereka supaya jangan membuat keputusan sendiri dengan mengambil pil Pottasium Iodide terutama wanita mengandung tanpa nasihat doktor," katanya di lobi Parlimen di sini, semalam.
Beliau mengulas mengenai kebimbangan rakyat Amerika Syarikat yang mula panik dengan membeli pil Pottasium Iodide kerana bimbang terdedah kepada radiasi yang boleh membawa penyakit barah.

Tiong Lai berkata, pengambilan pil Pottasium Iodide bukan satu-satunya langkah penyelesaian tetapi banyak lagi yang boleh dilakukan untuk melindungi kesihatan sekiranya radiasi terus meningkat.

Beliau berkata, kerajaan sentiasa bekerjasama dengan Kementerian Kesihatan Jepun selain mendapatkan maklumat Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) berhubung langkah pencegahan melindungi kesihatan rakyat di negara ini.

Katanya, Lembaga Pelesenan Tenaga Atom (AELB) dan Agensi Nuklear Malaysia akan terus memantau situasi di Jepun bagi memastikan rakyat mendapat maklumat tepat dan terkini.
FAKTA: Pottasium Iodide
# Sejenis dadah tanpa preskripsi digunakan bagi melindungi tiroid daripada terdedah tahap radiasi tinggi.
# Tidak boleh melindungi anggota tubuh badan lain.
# Boleh merosakkan tubuh yang alahan kepada iodin.
# Kesan sampingan lain termasuk boleh menyebabkan rasa loya, mual, ketidakselesaan perut, kegatalan, melecur dan bertindak balas terhadap alahan.

Wednesday, March 16, 2011

AirAsia Terhempas ??? di Kuching @ KLIA

.




AirAsia beri amaran pada penyebar fitnah

E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

KUALA LUMPUR: AirAsia hari ini menasihati orang ramai supaya tidak mempedulikan pesanan khianat yang tersebar melalui Twitter, Facebook atau SMS dengan dakwaan palsu bahawa penerbangan AK5154 atau AK5145 terhempas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching atau KLIA pada Ahad.



"Kami telah melaporkan penyebaran pesanan pada polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) kerana ia telah menimbulkan perasaan cemas di kalangan orang ramai serta gangguan kepada operasi kami," katanya.


AirAsia dalam satu kenyataan di sini, hari ini berkata, pihaknya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang dan memulakan tindakan sivil atau jenayah terhadap individu atau kumpulan yang menyebar pesanan salah dan berhasad dengki berkaitan syarikat itu khususnya berkaitan keselamatan. "Bagi mengelak diheret ke mahkamah, kami menasihati pihak berkenaan supaya tidak menyebarkan, mengulangi, dan/atau mengedar maklumat yang disedari salah atau memfitnah AirAsia," katanya. Syarikat penerbangan murah itu menasihatkan orang ramai supaya merujuk rangkaian komunikasi rasmi AirAsia jika mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan operasinya melalui facebook.com/airasia, twitter.com/airasia, airasia.com/ask atau pusat penggilannya di 600 85 9999 (talian premium).

Labels

Dania Khairina (134) Bola-Bola-Bola (121) Xtvt Anok Beranok (93) Berita-Berita Tempatan (56) Mace2 Anok Beranok (49) Mcm2 Hal Ehwal Awam (43) Berita Sukan (42) Trip Anok Beranok (38) AnokBeranok D'Kelate (24) Mace2 (18) Ayah - Dania - Ibu (17) Giant Monster (17) AnokBeranok D'Rumah (16) Baby Monster (16) Makan2 (16) Anok Beranok (13) Bola Piala Malaysia (13) Dania - iBu (13) AnokBeranok Make Lua (12) Bola Malaysia (12) Dania D'Rumah (11) Politik; (11) Jale2 Cari Make AnokBeranok (10) Menee Dania (10) AnokBeranok Jale2 (9) Berita Sensasi (9) Bola - Piala FA (9) GenG2 AnokBeranok (8) TRW (8) info Mace2 (8) Aksi Dania (7) Dania - Ayah (7) Pelaburan ASB (7) Xtvt Menarik (7) AnokBeranok Berbuka Puasa (6) FAM (6) Skuad TRW (6) Vietnam (6) AFC Cup (5) AnokBeranok Bersamo Sedaro-Maro (5) Dania TRW (5) Info Hartanah (5) Bola - AnokBeranok D'Stadium (4) Dania Belajar (4) Hok-Hok Lain (4) Kesukaan AnokBeranok (4) Lawok AnokBeranok (4) Pendidikan Awal Kanak-Kanak (4) Projek Rumah Sewa (4) Rumah (4) Tadika Strawberry (4) Anok Beranok Menanam (3) AnokBeranok DIY (3) AnokBeranok Make Angin (3) Berita-Berita Luar Negara (3) Dania Baby (3) Ibu or Ayah Only (3) Info Kereta (3) Liga Super (3) Mace2 Hobi (3) Makan d'Selangor (3) Nuffnang (3) Pelaburan (3) Ucapan (3) Ucapan AnokBeranok (3) Anok Beranok D'Jusco (2) Astro (2) Bajet 2012 (2) Bengkel (2) Blog AnokBeranok (2) Dania D'Kelate (2) Dania n SedaraMaro (2) Gambar Lucah (2) Hadiah Dania (2) Info Bowling AnokBeranok (2) Makanan AnokBeranok (2) Pemain Import TRW (2) Pendapatan Lain2 (2) Perkelahan D'Sungai (2) Raya Pose AnokBeranok (2) Rumah2 AnokBeranok (2) TSAM (2) TazkiraH (2) 404 (1) AFC U-22 Championship 2013 (1) Ajaran Sesat Azhar Wahab (1) Anok Beranok Masok2 Sendiri (1) AnokBeranok Bercuti (1) AnokBeranok D'Mamak (1) AnokBeranok Make D'Rumah (1) AnokBeranok Shopping (1) AnokBeranok Tak PuasHati (1) AnokBeranok n Makenan Segera (1) AnokBeranok n Nasi Arab (1) Apek (1) Artis (1) Ayam Penyet (1) BR1M (1) Bahaya (1) Bank Rakyat (1) Bonus (1) Buku-buku (1) Claim Nuffnang (1) Cuti-Cuti Malaysia (1) Dania d' Tesco (1) Dania d'Mamak (1) Dania n Buku (1) Dunia-Dunia (1) Final FA (1) Futsal AnokBeranok (1) Gajet AnokBeranok (1) Gaji Baru (1) Gambar Kereta (1) Gambar Pelik2 (1) Game Persahabatan Antarabangsa (1) Gempak (1) Hari Raya AnokBeranok (1) Harimau Malaya (1) Ikea (1) Info Bisnes (1) Info Bola (1) Info Kesihatan (1) Islam (1) JDTFC (1) JPA (1) JPJ (1) Jale2 Cari Make (1) Jepun (1) Kabar Angin (1) Kakitangan Awam (1) Kartun (1) Kedai Mamak (1) Kelantan (1) Kena-Hack (1) Kenduri Sedara AnokBeranok (1) Komik (1) Kota Kinabalu (1) Lada aka Cili (1) Lee Chong Wei (1) Lesen (1) Liga Super 20013 (1) Makan Durian (1) Makanan Pelik2 AnokBeranok (1) Make Angin D'Malaysia (1) Make D' Sari Ratu (1) Make D'KL (1) Malaysia (1) Masok2 AnokBeranok (1) Model AnokBeranok (1) Mohammed Ghaddar (1) Money (1) Naik Turun Harga Rumah (1) Nasi Lemak Ayam Dara (1) PDRM (1) Pelaburan Hartanah (1) Pelaburan MataWang (1) Pelik Tapi Benar (1) Peminat TRW (1) Peminta Sedekah Kanak2 (1) Penjawat Awam (1) Perabot AnokBeranok (1) Persiapan Raya (1) PilihanRaya (1) PlayGround (1) Pokok Cilik (1) Projek Rumah Sendiri (1) Promosi (1) Rantau Bundle (1) Restoran Orkid Thai (1) Roti Nan (1) SSM (1) Saing2 AnokBeranok (1) Sampah (1) Selangor (1) Shah Alam (1) Shopping Mall (1) Simpanan Tabung Haji (1) Sumber Pendapatan AnokBeranok (1) TMJ (1) TRW Persahabatan (1) Tabung Haji (1) The Manhattan Fish Market (1) Tiket Bola (1) Tukar Tayar (1) Upgrade Baby Monster (1) Upgrade Rumah (1) Zaman Mudo2 (1)